Michèle ophalen en de Mimosa Camping.

7 juni 2019 - Nicotera, Italië

Rond 12 uur heb ik de groep verlaten om richting het vliegveld te rijden en een overnachtingsplek te vinden die daar niet te ver van verwijderd is. De weg naar het vliegveld is de zelfde weg die de rest morgen zal volgen richting het zuiden, vandaar dat ik een overnachting zoek om te voorkomen dat ik heen-en-weer ga rijden. Het valt nog niet mee om een plek te vinden daar de meeste campings nog dicht zijn, ik heb er één gevonden waar bij de poort ook nog iemand engels sprak, deze jongen gaf aan dat er bij de poort altijd iemand aanwezig was, als ik toeterde kwam hij de poort openen..  Ok, dus een slaapplek in de buurt van het vliegveld gevonden. Dus naar het vliegveld gereden en Michèle opgehaald, het toestel was wat vertraagd, maar verder geen problemen met de doorkomst. We reden eerst terug naar een camperplaats vlak aan zee, maar daar was niemand en ook geen stroom, dus naar de camping die ik eerder had gevonden. We waren de enige op de camping, wel stroom maar geen water en dus geen toilet en douche.. lekker stil dus...

De volgende dag zijn we naar de camping gereden waar iedereen weer zou staan, Camping Mimosa direct aan de kust, een hele mooie camping met zwembad, heel mooi strand en we bleven hier 4 dagen staan, genoeg tijd om kennis te maken met de groep. We hebben hier een aantal fietstochten gemaakt naar het dorpje in de buurt waar het seizoen ook nog van start moet gaan. We vonden wel een hele leuke tent aan het strand waar je gezellig koffie kan drinken een een supermarkt voor de levensmiddelen. Het weer zit na de aankomst van Michèle helemaal in de goede hoek en hebben nu eindelijk vakantie zoals we dit voorgesteld hadden!! Zon, Zon en Zon...

Na 4 dagen zijn we doorgereisd naar Sicilië ..