08 t/m 11-05

11 mei 2019 - Eberstalzell, Oostenrijk

Woensdag 08 t/m Zaterdag 11-05.

Op woensdag vroeg vertrokken om op tijd in Luxemburg te zijn waar ik Tim trof om wat spullen te brengen en even een broodje te eten, zijn werkplek kunnen zien, dan heb je toch een beter beeld van hoe hij daar z,n dagen doorbrengt.

Na de lunch doorgereden naar een camping langs de Moezel voor een nachtje en de volgende dag via Frankrijk en door het zwarte woud naar een campingplaats. Het weer zit nog niet echt mee... het is nog niet lang droog geweest sinds ik ben vertrokken. De vrijdag langs het Bodenmeer op de grens met Zwitserland waar ik de sneeuw nog volop boven in de bergen kan zien liggen. In Fussen vlak voor de grens met Oostenrijk gestopt, hier vandaan is het nog zo,n 2 uur rijden naar de ontmoetingscamping in Stams.

Na een prachtige rit door het begin van de alpen met mooie vergezichten en veel sneeuw [ niet op de wegen] aangekomen op de verzamelcamping, van de 14 deelnemers waren er al 10 gearriveerd ik heb een leuk plekje met mooi uitzicht op de bergen. Zowaar droog gisteren en vanmorgen, wel zo fijn in deze bergen.. maar helaas voor korte duur..

We blijven hier morgen nog staan en maandag vertrekken we naar Italië.

IMG_20190511_101530242_HDR  StamsIMG_20190511_115510287_HDR

1. Tim:
    Sieht gut aus pap! 👍
  2. Bram:
    11 mei 2019
    Dat schiet al weer lekker op!
  3. Yvonne:
    Gaat lekker Ed. Goede reis naar het prachtige Italië 👍